Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکات مهم طراحی لوگو برای اینفلوئنسرها

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جدیدترین و آخرین اخبار
Konu Başlığı نکات مهم طراحی لوگو برای اینفلوئنسرها
نویسنده موضوع keyvan5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan keyvan5280

keyvan5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2021
ارسالی‌ها
59
پسندها
16
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
وب سایت
technology.b88.ir
تخصص
نرم افزار
دل نوشته
هی روزگار
بهترین اخلاقم
صبورم
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

نکات بسیار زیاد و مهمی در طراحی لوگو برای اینفلوئنسرها وجود دارد. بهتر است در این مقاله از آموزش طراحی لوگو، مبحث را بصورت اختصاصی برای آنها در نظر بگیریم. (یعنی شاید سخنانی در این مقاله با طراحی لوگو برای یک کسب و کار یا استارت آپ متناقض باشد.)

بطور کلی، ما 6 نکته بسیار اساسی و مهم را در طراحی لوگو برای اینفلوئنسر ها در نظر می گیریم و به مخاطبان گوشزد می کنیم. این 6 نکته عبارت اند از:

1. هدف قرار دادن مخاطبان
هدف قرار دادن مخاطبان اینفلوئنسر ها
مخاطبان همیشه مهم ترین بخش کسب و کار برای یک اینفلوئنسر هستند. اینفلوئنسر ها نیاز دارند تا دیده شوند و پس از آن دنبال شوند. اگر نتوانید مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید، دیده شدن و دنبال شدن شما توسط مخاطبان کار بسیار سختی خواهد بود. اما اگر بتوانید به خوبی مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید، به سرعت به میدان رقابت با دیگر اینفلوئنسر ها در همان حیطه وارد خواهید شد.

2. از دور خارج کردن رقبا
رقبا در هر جایی وجود دارند؛ اما باید راه چاره ای برای جلو زدن از آنها داشته باشید. رقبا برای شما باید بهترین منظره آینده کاری را نشان دهند؛ زیرا آنها ممکن است راه هایی را رفته باشند یا نرفته باشند که شما از تجربیات آنها درس بگیرید. حال اگر چاشنی طراحی لوگو برای اینفلوئنسر را با نهایت جذابیت به این بررسی رقبا اضافه کنید، قطعا پیروز میدان خواهید بود.

3. همیشه جذاب بودن
همیشه جذاب بودن کار ساده ای نیست. به بیانی دیگر، شما باید همیشه راهی پیدا کنید تا بتوانید نه تنها جذابیت اولیه خود را حفظ کنید، بلکه جذابیت بیشتری هم بدست آورید. جذابیت بیشتر، آن هم روز به روز، باید با کار حرفه ای شما ادغام شود. این کار را می توانید با داشتن لوگو و جلوه بصری مناسب برای صفحه مجازی و فعالیت مستمر و درخور نگاه مخاطب انجام دهید. اما چطور؟ برای فهمیدن جواب حتما مقاله جذابیت در طراحی لوگو را مطالعه کنید.

4. ویرایش در صورت نیاز
هر طرحی ممکن است در گذر زمان نیاز به ویرایش داشته باشد. طراحی لوگو برای اینفلوئنسر باید به گونه ای انجام شود که اگر نیاز به ویرایش بود، با کمترین زمان و هزینه این کار انجام شود. معمولا یک لوگوی حرفه ای در قالب گرافیکی هم عرضه می شود که بتوان در آینده با کمترین تغییر، ویرایش هایی روی آن انجام داد. البته این گفته به این معنی نیست که لوگویی طراحی کنید و ماه بعد آن را ویرایش کنید!

5. طراحی با نهایت ظرافت
ظرافت در طراحی لوگو دقیقا همان چیزی است که شما برای داشتن یک رقابت بسیار دوست داشتنی نیاز دارید. رقابت دوست داشتنی برای اینفلوئنسر در فضای مجازی، رقابتی است که بتواند در آن پیروز باشد. پیروزی در این رقابت هم با توجه به نظر مخاطب چیده می شود. پس بهتر است این نکته را با نکته اول و دوم و سوم ترکیب کنید و به یاد داشته باشید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

6. قالب های مختلف لوگو
شما یک اینفلوئنسر را هم در اینستاگرام، هم یوتیوب، هم لینکدین و دیگر پلتفرم های فضای مجازی خواهید دید. این شخص نمی تواند فقط در یکی از این فضا ها حضور داشته باشد و تمامی مخاطبان هدف را جذب خود کند. حال هر یک از پلتفرم های گفته شده هم نیاز به طراحی خاصی از لوگو دارند تا بتوانید بهترین نتیجه را از فعالیت در آنها بدست آورید.

معمولا برای اینستاگرام پیشنهاد می شود لوگوی شما با پس زمینه روشن طراحی شود. برای لینکدین هم به همین شکل؛ اما برای یوتیوب، معمولا لوگو با پس زمینه تیره جذاب تر است. دلیل این امر هم شاید در استفاده اکثر مخاطبان از مود تیره یوتیوب باشد. در اینستاگرام هم به دلیل جذابیت بیشتر رنگ روشن که از ابتدای آغاز شهرت اینستاگرام این رنگ به چشم می آمد، می توانید از لوگو با پس زمینه سفید استفاده کنید.

اگر به دنبال مطالب تکمیلی در این باره هستید مقاله معنی اشکال در طراحی لوگو را از دست ندهید.

برای طراحی لوگوی یک اینفلوئنسر، می‌توانید از چند روش زیر استفاده کنید:

1- استفاده از نام خود به همراه یک آیکون: در این روش، شما می‌توانید نام خود یا نام کاربری خود را به همراه یک آیکون یا نمادی که با حوزه فعالیت شما مرتبط است، استفاده کنید. برای مثال، یک اینفلوئنسر آشپزی می‌تواند از یک آیکون مرتبط با آشپزی مانند قوری چای، کتری یا قاشق و چنگال استفاده کند.

2- استفاده از حروف اول نام و نام خانوادگی: در این روش، شما می‌توانید از حروف اول نام و نام خانوادگی خود برای طراحی لوگو استفاده کنید. این روش به صورت ساده و شیکی برای طراحی لوگو مناسب است.

3- استفاده از شکل هندسی: در این روش، شما می‌توانید از یک شکل هندسی مانند دایره، مثلث یا مستطیل برای طراحی لوگو استفاده کنید و نام خود را درون آن قرار دهید. این روش برای طراحی لوگوهای ساده و مینیمالیستی مناسب است.

در هر صورت، برای طراحی لوگوی یک اینفلوئنسر، بهتر است از رنگ‌هایی که با حوزه فعالیت و پیام شما همخوانی دارند، استفاده کنید

جمع بندی
یک لوگو باید در شرایط بسیار حرفه ای طراحی شود تا کمترین آسیب از لحاظ بصری را در طی روز های آینده به خود ببیند. از طرف دیگر، باید به این فکر باشید که جذابیت لوگوی شما در گرو رقابت مناسب با رقبا هم هست.
 
بالا پایین